Klett AR
Преглед на проекта

В иновативно сътрудничество с Klett нашият екип от разработчици изработи авангардно мобилно приложение, което революционизира образователния опит на българските ученици от K-12 клас. Използвайки усъвършенствана технология за разширена реалност (AR), приложението позволява на учениците да вдъхнат живот на обучението, като сканират своите учебници Klett, в резултат на което се получават динамични 3D модели, които се наслагват директно върху страниците на учебника. Първоначално въведено за учебниците по математика и география за 5. и 6. клас, нашето приложение показа забележителен успех и в момента е в процес на разширяване, за да включи съдържанието по биология и химия за 7. и 8. клас. Това постепенно и стратегическо пускане е предназначено за оптимизиране на ангажираността на потребителите и образователното въздействие.Понастоящем достъпно за всички ученици в България, нашето приложение не само подобри учебния процес, но и спечели на екипа ни престижни отличия, включително признание в класацията '30 под 30' на Forbes и множество европейски награди за стартъпи. С планираната интензивна маркетингова кампания, която започва през април, ние сме готови да издигнем образователния опит на нови висоти, демонстрирайки нашия ангажимент към иновациите и високите постижения в областта на образователните технологии.
Klett AR CBT
Klett AR CBT
Klett AR CBT
Профил на клиента

Име на компанията: Klett BulgariaМестоположение: София, БългарияИндустрия: Образование / Издателска дейностРазмер: 145 служители
Предизвикателства
  • Революция в образованието чрез цифровизация на учебниците: Преобразувайте традиционното обучение чрез въвеждане на цифрови елементи в съществуващите учебници.
  • Избягвайте преиздаването на учебници: Въведете система, която добавя цифрови подобрения, без да е необходимо издателите да преиздават своите учебници.
  • Управление на широкообхватното предоставяне на съдържание: Създайте стабилна инфраструктура за доставка на съдържание, способна да поддържа образователни материали за всички нива на обучение.
Решение

При разработването на нашето приложение първоначално използвахме Flutter заедно с Unity SDK за основната рамка, като AR Foundation на Unity се занимаваше с функциите за добавена реалност. Решихме обаче да премахнем Flutter от проекта поради въвеждането на системата UI Document на Unity, която осигури по-безпроблемно потребителско изживяване. Това ни позволи да рационализираме процеса на разработка в рамките на една единствена, съгласувана система.

Интегрирахме Firebase за проследяване на анализите и управление на нашата база данни, което беше от решаващо значение за разбирането на взаимодействията с потребителите и подобряването на приложението. За математическото съдържание, особено за нестереометричната математика, включихме GeoGebra, което подобри образователните възможности на нашето приложение. И накрая, използвахме Cloud Content Delivery (CCD) на Unity за ефективно зареждане на 3D модели и цели изображения при поискване, като гарантирахме, че доставката на нашето съдържание е едновременно динамична и отговаря на нуждите на потребителите. Тази комбинация от технологии отразява нашия ангажимент за създаване на поглъщащо, стабилно и обогатяващо образованието приложение.

Изпълнение

През януари 2023 г. започна нашето пътуване за разработване на този пионерски софтуер. Първоначалният ни етап беше разработването на демонстрационна версия за българското Министерство на образованието, която получи тяхното одобрение и също така генерира положителен маркетинг за нашия клиент. Окуражени от този успех, ние преминахме към следващата си цел: разработване и пускане на минимален жизнеспособен продукт (MVP), за да оценим реакцията на пазара към такова иновативно образователно решение, първо по рода си в такъв мащаб. До август 2023 г. MVP беше успешно завършен.

След завършването на MVP изместихме фокуса си към създаването на демо версия на приложението, включваща твърдо кодирани 3D модели. Тази стъпка беше от решаващо значение за маркетинга и набирането на популярност. Демонстрационната версия беше пусната през януари 2024 г., отбелязвайки още една значителна стъпка напред.

Понастоящем работим усърдно по официалното пускане на приложението. Тази версия ще направи революция в достъпността на съдържанието, позволявайки изтегляне и стрийминг при поискване. Това е не само технологичен скок, но и стратегически ход за разработване на необходимата инфраструктура за качване на повече съдържание. Освен това той поставя основите за разширяване на обхвата на приложението в международен план - вълнуваща перспектива, която ще изведе нашия иновативен образователен инструмент до нови висоти и по-широка аудитория.

Резултати

Софтуерът, който разработихме, е в челните редици на технологичните иновации в образованието. Неговият съвременен дизайн е не само визуално привлекателен, но и силно интерактивен, осигурявайки завладяващо потребителско изживяване. Едно от ключовите му предимства е ефективността на работата в широк спектър от устройства, като се гарантира безпроблемна функционалност дори на тези с по-малки възможности на паметта.

Този април бележи важен етап в нашето пътуване, тъй като започваме внедряването в 30 училища в България. Това е само началото на една по-мащабна визия, тъй като планираме постепенно да разширим обхвата на приложението, за да обхванем всички училища, използващи учебници Klett в цялата страна. Това разширяване е доказателство за нашия ангажимент да революционизираме образователния пейзаж, правейки усъвършенстваните инструменти за обучение достъпни за по-широк кръг ученици.

Бъдещи планове

Нашата компания ще започне разпространението на авангардното ни приложение в цяла България, което бележи първия етап от по-широка стратегия за революционизиране на образованието чрез технологии. Амбицията ни се простира отвъд националните граници; стремим се да използваме експанзивната мрежа на Klett, за да предоставим този иновативен инструмент на учениците в цяла Европа.

Като значително подобрение на възможностите на приложението с радост въвеждаме функцията за асистент с изкуствен интелект. Този асистент, предназначен да ангажира учениците в интерактивно обучение, ще предлага персонализирани тестове и ще предоставя обяснения за различни образователни материали при поискване. Решението ни да базираме този асистент с изкуствен интелект на модела GPT на OpenAI е от ключово значение, тъй като гарантира, че той се захранва от една от най-напредналите налични технологии за изкуствен интелект.

За да разширим допълнително функционалността на AI асистента, ще интегрираме система за дългосрочна памет. Тази система ще използва векторни бази данни с вграждания, получени от учебни материали. Подобен подход не само ще подобри способността на ИИ да разбира и обяснява сложни концепции, но и ще адаптира взаимодействията му въз основа на специфичното съдържание на всеки учебник. Това ниво на персонализирано и интерактивно обучение е безпрецедентно в образователните приложения и ние сме уверени, че то значително ще обогати учебния път на учениците.

Заключение

Когато размишляваме върху пътуването и постиженията на нашия проект за мобилно приложение Klett AR, е очевидно, че сме поели по път на трансформация в сферата на образователните технологии. Сътрудничеството ни с Klett не само ни позволи да пробием нова посока в цифровизацията на учебниците, но и да поставим нов стандарт в интерактивното и поглъщащо учебно преживяване за учениците в цяла Европа.

Corporate Business Technologies Logo

© 2023 Corporate Business Technologies ООД. Всички права запазени.